dunkdunkdunkdunkdunkdunk

2011-07-01 @ 23:59:32

Fan min granne har varit tyst ikväll, fram till nu..... Satt lugnt och kollade på tv när helt plötsligt min ena vägg kom flygades genom vardagsrummet och krossade så när mitt söta lilla huvud. Enda anledningen till att jag klarade mig var att jag har sett Band Of Brothers en gång för mycket så har alltid ett hål i golvet som jag kan dyka ner i. Trodde först att det var en granatattack men var bara grannen som drog på basen på sin lilla ljudanläggning. 

Så nu har jag vågat mig upp ur hålet, har tagit på mig hjälm och skottsäker väst och ber till Gud att han inte drar upp basen samtidigt som jag tar en näve chips. Dom kommer ju att flyga genom rummet v tryckvågen från hans bas och spetsa mig mot en vägg. Så uppdaterar jag inte på typ två år så kan ju nån komma förbi och plocka ner mina inte så mysiga rester från väggen.

Kul att han röker ute också, och att dom tycker att en trappuppgång är ett bra ställe för högljudda bröl, det piggar upp. Trappuppgången blir som en magafon som blåser ut trumhinnorna.

Nu tror ni säkert att jag är nån galen tant som bara klagar på grannarna men se det är jag inte. Jag har egentligen inget emot att grannarna för oväsen, men förihelahelvete nån jävla måtta får det finnas för fan.

/J

Kommentarer
    Postat av: fredde

    Hej J,



    Hur ska lilla du rå på din stora stygga granne

    med lite list kanske...tror du kan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: