Still alive

2011-07-06 @ 16:18:07

Lever fortfarande, kan bara finnas två skäl till detta: Ett: ingen från Al-Qaida läser min blogg eller två: Dom har humor. 

Eftersom alla människor i hela världen läser min blogg så måste det ju vara det senare. Oj, jag skrev Al-Qaida, undrar hur många watchlists jag hamnar på nu...... Jobbigt läge, men då har ju SÄPO något roligt att läsa på arbetstid samtidigt som dom kan motivera att dom läser min blogg för att det hör till jobbet. Mer än man kan säga om Eniro, eller hur "Anna"?

Nä, nu ska jag nog gå ner på stan och se om det finns några biljetter kvar till Eric Saades spelning. Jag tänkte nämligen börja ge bort pengar till välgörenhet och att ge honom några kronor känns rätt. Kan ju inte vara många som köper hans platta. 

Hörs!/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: