Bankomatfuck

2011-06-29 @ 16:50:06

Blir så jävla trött på människor. Varför kan inte vissa människor bara få en komet i huvudet och sen brinna i helvetets eldar för all evighet? Stod bakom något jävla retard idag när jag skulle ta ut pengar. Han knappar in koden, tar ut sina pengar och sen gör han det jag HATAR mest av allt i hela världen.

Han tar minneslapp. 

Nu hatar jag ju inte per automatik alla som tar minneslapp, men han stannar och DETALJSTUDERAR den där jävla lappen som att han har 36 miljoner extra på kontot och kön bara växer och växer medan han i godan ro står och betraktar sitt saldo. Vad är det för jävla fel på att ta ett steg åt sidan och göra det? Nej nej nej nej då ÄNDRAS ju siffrorna! Eller nåt, så nästa gång du tar minneslapp och blir karatesparkad i nacken, då är det jag som står bakom dig i kön. 

Fan, nu är jag less igen.

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: