Chock you all

2011-06-05 @ 21:22:49

Lite förvånade blir ni nog nu. Jag ska nämligen skriva något positivt om någon. Eller iaf något som kan räknas som snällt.

.
Håkan Hellström. Vad är det egentligen med honom? Sjunga kan han ju fan inte göra, han var väl basist eller trummis i Broder Daniel, hans texter är ju inte särskilt anmärkningsvärda, så varför kan man inte undgå att gilla honom? Jag kommer på mig själv med att tycka hans musik och han som person inte är olidligt, till och med lite trivsamma. Det är en annorlunda och lite läskig känsla för mig personligen.
.
Så mer av Hellström i denna "Idol - alla låter likadant" eran vi befinner oss i just nu. Skit i toner och dansmoves, dra på en sjömanskostym och skråla som fulla it nördar på After ski. Då är jag fan där och håller upp en tändare.
.
Hörs! / J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: